Merveahmettoprak fazla çekmekten zedelenmis sanırım bize de oldu o sıra hastaydi çok sık yapıyorduk mecbur o zaman oldu çekmekten. Doktora söyledim kanadı korktuk çok diye hemde bizim resmen akmıştı kan bisey olmaz korkma çok sık yapınca zedelenmistir dedi. Eğer yapmak zorundaysanız sadece serumu sıkın akıtın bi süre çekmeyin aspiratorle çektikçe tekrar knar cunku