Araseymen Dhdkdbfkdndjndbf neye göre kime göre kilolu.kizimda 6.5 kiloydu ama boy ve kemik ağırlığı vardi fos et değildi.hic tonton bir bebek olmadi cocuklarim.tartida çıktiklari gibi göstermiyorlardi.
Sinem1205 Dhdkdbfkdndjndbf biraz fazla sanirim ama doğum kilosu onemli kac kg dogdu? Kizim 2980kg dogdu 2.ayinda 5700kg çıkmıştı
sedaksoy Dhdkdbfkdndjndbf sadece anne sütüyle besleniyorsa hiç korkma ama mamaya besleniyorsa biraz mama miktarını düşürebilirsin
UykuyaHasret_ Bugün tam 2 aylık olduk. Ve doktor kontrülümüz bugündü 5.500 kilosu. Doktorunuz gayet iyi dedi
Akademisyenanne_ En yüksek 6 buçuk en düşük 3 buçuk kg diye biliyorum benim kızımda yarın 2ayini dolduracak 3700 doktor mamayı artir dedi ama tabi her çocuk farklıdır siz doktorunuzu dinleyin bizde zayıflık genetik gibi birşey çünkü
S_x_w Dhdkdbfkdndjndbf boyu nasıl? Kilo be boy orantılı değilse eğer kilolu demiştir..kızım 2 aylık 6.100 gr dı ama 63 cm di ve dr kilolu falan dememişti