Canselasr benim kızım da 11 aylık 2 hafta oldu farkedeli ben farkettim doktorumuz estradiol diye bir krem yazdı fiyatı pahalı 500 liraydı ama çok şükür gerçekten işe yaradı ben her ihtimale karşı çocuk cerrahın dan randevu aldım kontrole götürecem ama korkulacak bir şey değilmiş kız bebekler de oluyormuş zaten kimisi doğuştan doktorumuz şu an sıkıntı yapmaz ilerleyen zamanlar da adet olamama, kısırlık gibi şeylere sebep olabilir demişti ama içinizi ferah tutun fakat şuna dikkat edin bazen tekrarlıyabiliyormuş yapışıklık geçtikten sonra daha dikkatli bakarsınız çok geçmiş olsun