Aysedemir__ Selam kızlar doğum yapalı 2 ay oldu ama hala ödemlerim var sabah aç karnına limonlu su iç diyen var deneyen var mı ?
Aselkusum16 Aysedemir__ emziren anne detoks çayı var çok faydası var bir sürü bitki var içinde ebebekte de satılıyor öneririm yani
Akademisyenanne_ Diyetisyen bana rezene ve kiraz sapı çayı verdi ödem için gece yatmadan önce içiyorum
Akademisyenanne_ Evet özellikle ödemim fazla olduğu için rezene verdi poşet çay yerine açık alıp ben demleyip içiyorum emzirmeye yan etkisi yokmuş.
Aysedemir__ Aselkusum16 bugün. Çocuk doktoruna danıştım canım 6 ay detoks felan yapmamı önermedi hiç süre karışıyorrmuş tadını değiştiriyormuş diye anlamadım
Aselkusum16 Aysedemir__ bilemiyorum canım ama dediğim gibi emziren anne çayı zaten yani emziren annenin içebileceği çaylar var içinde