Bebeğim altını gece çok ıslatıyor gündüz çok su tükettiğinden ötürü,bu sebepten gece daha iyi emen bir bez kullanayım diyorum normalde molfix kullanıyoruz ama o hep dışarı çıkarıyor. Prima pampers deneyim diyorum.Farklı bez markaları kullanmak bebekte pişik allerji vb yapar mı bilmiyorum? Bu konuda bilgisi deneyimi tecrübesi olan?????