Barandilan Biz ilk zamanlar öyleydik doymadığından değilde gazdanmış ama her saat emdiği için sütüm dolmuyordu bende doymuyor galiba diyip durdum doktorda madem günde 1 2 kez mama ver dedi 2.ayında bıraktık şimdi sadece anne sütü içiyor.Ama size tavsiyem mamayı tek seferde 60 100 gibi vermeyin dolu dolu gelmesine alışırsa meme reddi yapar.Sütünüzün en az oldugu saaatleri belirleyin önce emzirin arkasından takviye 30 ml gibi yapın zamanlada süt çoğalıyor emme aralığı uzadıkça süt doluyor.Baktınız doydu mamaya gerek kalmaz böyle mamayı bırakmakta kolay oluyor.Biz günde 2 defadan 1 e sonra 2 3 günde bir mama sonra tamamen kestik inşallah işinize yarar.