Aylizim04 evet Dişin ateşi en fazla 38 civarındadır. Ayrıca tükürük salgılaması çok olduğu için ishal yapar. Kiminde de kabızlık. Zira kızım diş döneminde yine ishal ve baştan beri diş çıkardığı her dönemde ishal oluyor. Evet doktorlar aşırı ishal varsa mikrobiyel bir bakteriden şüpheleniyorlar doğru. sebebi de sene geçtikçe hastalıklar türüyor ve hızla yaygınlaşıyor. Kendi doktorumuz da dahil, ishalin günde 5e kadar çok aşırı olmadığı sürece ve kilo kaybına sebep olmadığı sürece dişten olduğunu söylüyor.Fazlası tabiki dediğiniz olaya giriyor.