Mrvsmt2502 uykucukoalaa burda post açılmış çok kötü falan diye bi sürü yorum var baktınız mı onları okuyunca kararsız kaldım
uykucukoalaa Mrvsmt2502 evet ama kişiden kişiye değişir o ben memnunum ama belki sen olmazsın benim için sızdırma olmaması önemli mesela😃
Mrvsmt2502 Oburiks fiytları marketlerde bulunabilirliği nasıl ki yaşadığım yrde marketlerde pek görmedim
Mrvsmt2502 1oglananasi6 denemek istiyorum ama dışı tüm bezlerde aynı sanırım içi farklı alerji yapanda bezin dış yanları bizde
Usnac1995 uykucukoalaa ay ne güzel bir yorummm. 11 aydır molfix alıyorum çok memnunum hiç değiştirmek istemiyorum ama pişik yaptı yorumları beni çok korkutuyor. Deneyip denememk arasında kaldım bende ü
uykucukoalaa Usnac1995 bence deneyin ya bende baştan beri Molfix kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadım hala yasamiyorum şükür sadece dediğim gibi çiş göstergesi yok ama o da sorun değil ki anlaşılıyor zaten😃
AyOz2230 Mrvsmt2502 biz de sleepy ile başlamıştık ama hiç memnun kalmadım. Molfix pure and soft denedim çok iyiydi ama fiyatı pahalı geldi. Baby turco doğadan kullanıyoruz şu an aşırı iyi diyemem ama fiyat olarak uygun.
Mrvsmt2502 AyOz2230 fiyat önemli evet ama şuan alerji yapmayan bulmak Daha önemli benim için inşallah ikisinide bir bulurum
Gizzzzz-giz Hyl-kbr1501 gündüzleri molfix kullanıp geceleri prima kullanıyorum gördüm ben de onu ama çok memnunum
KayraVeAnnesi_06 Mrvsmt2502 Canbebe çok çok memnunum primadan geçtim muadili diyebilirim . Bebeğim 9 aylık hiç sorun yaşamadım 🙏🏻
aminekzl_ Mrvsmt2502 ben de sleepy kullaniyordum sonra cok taşirmaya başladı sonra baby turco kullandim molfix bebem natural de guzel onlari da kullandim molfix ve bebemnatural ayni uretici firmadan bu arada suan bebemnaturali kullaniyorum gayet iyi