Herkese merhaba
Geçtiğimiz hafta işe başladım. Öğretmenim 3 ay tatilde kızımla bol bol vakit geçirdim ama okullar açıldı ve başladım işe. Kızım 11 aylık ben 3 gibi evde oluyorum o sırada anneannesi bakıyor. Sağ olsun güzel de bakıyor ama sorun şu ki işe başladığım günden beri kızımın ek gıdası azalarak bitti resmen şaka gibi ama hiçbir şey yemiyor. Önce yoğurt peynir tavuk çorbalar hepsini yerdi güzel de yerdi. Ama şimdi sadece meme hep meme. Ben işten gelene kadar bir şey yemiyor resmen geldiğim gibi emiyor sadece. Çok canımı sıkıyor bu durum🙄 ne yapmalıyım sadece anne sütü ile 1 yaşındaki çocuk sağlıklı kalabilir mi ya? Lütfen ne yapmalıyım akıl verin ve lütfen geçici olduğunu söyleyin. Deli gibi emiyor bu arada iştahın da sıkıntı olduğunu sanmıyorum benim işe başlamama tepki mi bu? Off içim sıkıldı