Kızlar iyi geceler ben 7 ağustosta sezeryan oldum önce sağ tarafımda minik bir delik oluştu kokulu akıntı geldi neyse krem kullandım geçti sonra sol tarafımda aynı şekilde onada aynı kremi kullandım sargı bezi falan şimdi de tam orta kısmında yine aynı şekilde minik bir delik ve kokulu akıntım var şimdi yine kreme başladım benim gibi bu sorunu yaşayan oldu mu? Sebebi ne olabilir? Doktoruma yazdım ama cevap vermedi perşembe günü gideceğim bu arada ilk çocuğum ilk ameliyatım