Kızlar 6 buçuk aylık bebişim saat 9.30 -10 gibi uyur. Mamasını içirir yatırırım. Sonra 12 gibi az daha mama yapar uykusunda içiyorum çünkü acıkıp 2 gibi kalkıyordu. 4 gibi falan uyanırsa yine mama içiriyorum uyanmazsa 6yi geçince uyanıyor. Gelin görün ki sabah bezinden çiş taşmış üstü ıslak uyanıyor. Acaba gece değiştirsem mi diyorum ama uykusu açılır diye korkuyorum. Siz değiştiriyor musunuz veya sabahları bezi taşıyor mu