2prnses1prens Anneler kızım 9- 2.30 arası okulda 10 da bi beslenmeleri var 12.30 da öğle araları var 2 beslenme koyuyorum yemekhane daha açılmadığı için beslenme lstemiz yok ve ben çok zorlanıyorum bu konuda bana fikir verirmisiniz pratik koku yapmayan şeyler 🫶🏻🙏🏻
EmirMom 2prnses1prens Peynir domates salatalık marul vs şeylerden sandivç Evde yapılan börek gözleme poğaça sigara böreği kek mücver falan olabilir Pankek de güzel olur Krep yapıp içine çikolata surulebilir Yanlarınada kuruyemiş meyve
Khaleesiii 2prnses1prens bizim de böyle saatler öğle arası eve geliyor ama beslenme içinde belli bi program verdiler. Ben yinede açma yapıp buzluğa attım sandviç tarzı seviyor kızım peynir domates avokadolu. Tuzlu kek tarzı şeyler yapabilirsiniz. Pankek krep olabilr genlede benimki bu tarz seviyor.
ilayyto 2prnses1prens Kahvaltı şeklinde hazırlasanız? Peynir, zeytin, domates, salatalık. Yanına birde tost olabilir veya başka bir yiyecek. Meyveli kek olabilir, peynirli börek, sevebileceği şekilde salatalar, bowl vs.
2prnses1prens EmirMom bunları sürekli yaptıgım için sıkıldı 🥺 birde fazladan yapıp dolaba atabileceğim şeyler olsun istiyorm 2 minik yavrum daha var
Gzdturk Merhabalar, krep olabilir içine labne ya da bal sürebilirsiniz. Tüm annelerin kurtarıcısı pankek olabilir Yufkadan kalem börek sarabilirsiniz. Sebzeli kek yapabilirsiniz hem doyurucu olur.
2prnses1prens Gzdturk şimdi sebzeli kek verdim fırına bu saydıklarınızıda sürekli yaptıgım için sıkıldı istemiyorum malesef keşke şiste olsa bi tek ona uysak
Hlybkrtzcn Khaleesiii artık çocuğun okulda ne yiyeceğini de onlar mı belirliyor? Bilmediğim için dikkatimi çekti
2prnses1prens Khaleesiii pankek krep vs sürekli yapıyorum ama öğle arası için eviniz çok uzak gelmesi inkanskz yemekhaneye veriyorum öğle arası için ama oda açılmadı daha
Khaleesiii Hlybkrtzcn beslenme saati için canım öğle arası için değil. öyle daha iyi oluyor belli bir program olunca herkes kafasına göre koyunca çocukların canı çeker alamayan edemeyen olur diye düşünüyor olabilirler.
2prnses1prens Hlybkrtzcn normal çogu okulda beslenme listesi veriyorlar ama bizim öğretmenimiz her çocuk herşeyi yemiyor o yüzden istediğinizi yapabilirsniz kokulu şeyler harici diyor
2prnses1prens ilayyto aslında bowl tarzı şeyleri çok seviyor çok mantıklı ama bunun için bi saklama kabı almam lazım 😅 görselede çok önem veriyor hanım efendimiz
ilayyto 2prnses1prens Geçenlerde A101’de kedili, pandalı, kurbağalı çok tatlı çoklu saklama kaplarına denk geldim. Fiyatını hatırlamıyorum ama hoşuna gidebilir. Benim bile hoşuma gitti. Bowl, salata çeşitleri kurtarıcı olur eğer seviyorsa. Hem pratikte.