Kızlar oğlumu anaokuluna yazdirdim yalniz ilk görüşmemiz de senelik 5000 istediler aidat kalktigi icin orda calisan hizmetlilerin aylığı icin sonra hesaplama yaptilar 3500 indiler bugun de duyduk ayda 1000 istiyorlar arti temizlik malzemesi aldirdilar domestosa kadar arti kirtasiye ihtiyaclari. Simdi hepsine okey demistik ama ayda 1000 tl olması devlet okulunun normal mi. Madem.ben verecem bunu neden bir de temizlik malzemesi.aldik