Selintc Merhaba tecrübeli annelerim ek gıda dönemimiz ocak ayına denk geliyor şimdiden buzluğa bunu koy dediğiniz ne var acaba bilgilendirirseniz çok sevinirim
Gizzzzz-giz Selintc benimki de kasıma denk gelecek ama hala bişey yapmadım bekliyim ben de. Meyve koymadım çünkü buzluktan çıkınca çok kötü oluyor sebze ne yapacağım bilmiyorum mevsimine göre de yedirebiliriz aslında
Defne2022 Ek gıda döneminde o mevsimde hangi meyve ,sebzeler varsa taze olarak onunla beslerseniz daha faydalı olur.