Oğlum 2 ay 7 günlük. Göğüs ucumun büyük olması sebebiyle bugüne kadar sağarak verdim. Son 1 haftadır düzenli sağım yapamıyorum elektrikli makinem bozuldu el pompası da çok çekmiyor. Dün gece denedim ve emdi. Gündüz de emmeye başladı ancak akşamüzeri emzirdikten sonra göğsümde sızlama başladı. Ortadan başlıyor ve uçlara doğru iyice artıyor. Sorabilecegim kimse yok normal mi bı anormallik mi var