Beyzas01 4 aylık bebeğim sürekli ağlıyor mızmızlanıyor ve çok huzursuz doktora götürdük ateş vs hiçbirşey yok hersey yolunda dedi verem aşısının yeri iyice şişmişti ondan olabilir mi bilmiyorum emiyor uyuyor hemen geri uyanıyor ve çok huzursuz yaşayan var mı
1oznur Beyzas01 gazı vardır canım aşı yeri hep şişer bi de dişini kontrol et cıkmaz derler cıkabilir biz de bes aylıkken diş cıkardık
Gizzzzz-giz Beyzas01 4. Ay atağı diye bir bela varmış bize de musallat oldu gibi hadi hayırlısı şimdilik sadece çığlık atıyor kızım ağlama yok bazen huysuzluk edebiliyor onu da normal karşılıyorum inşallah artmaz ama 3.5 4 aylık bebeği olan anneler bu aralar aynı şeyler için post açıyor
Ebruli1212 Beyzas01 valla ne olduğu belirsiz atak ki başka bişey mi bende anlamadım. 3 ay 18 günlük bir dakika durmuyor kangurudayiz disardayiz be çocuk izle ortalığı yok istemiyor kıyameti koparıyor. Karnı aç mama yemiyor uykusu var uyumuyor. Bende yarın goturcem doktora bu neyin nesidir anlamadım.
1oznur Atak da olabilir ama bizim de dörduncu ayda atak ve diş kasıntısı basladı beste de cıkardı duzelir sabır 🌺
Kbrnhr Öyle bir atak düşünün ki asla bitmiyor. Ne uyku ne sakinlik be başka bi şey. Kollarımda derman kalmadı. Susturacak aktivite bulamıyordum artık. Bir iki gündür biraz sakin, ya da gelen giden ilgilendiği için çok yormadı beni bilmiyorum