Beyzas01 4 aylık bebeğim sürekli ağlıyor mızmızlanıyor ve çok huzursuz doktora götürdük ateş vs hiçbirşey yok hersey yolunda dedi verem aşısının yeri iyice şişmişti ondan olabilir mi bilmiyorum emiyor uyuyor hemen geri uyanıyor ve çok huzursuz yaşayan var mı
Elif3535 Beyzas01 evet canım şuan biz tam dalıyor yerine koyuyorum 10-15 dk uyuyor kalkıyor ve ben hiç sallamaya alıştırmadım suan da da sallamıyorum piş piş yapıyorum gece uykusundan kalkıyor sürekli ayaklarını pat pat atıyor ve sabaha işe gidiyorum 😭😭😭🥰