Gamzetrkmn keşke benimki de uyusa 😄 benimki az kilo alıyor o yüzden her uyandığında emziriyorun ama öyle olmasa gece beslenmesini keserdim, az kilo almasına rağmen gece asla alarm kurmam , gündüzleri emsin diye meme ve Biberon teklifinde bulunuyorum sık sık . Bizi 3 4 aylarında çık sıcaktı o yüzden baya bir beslenme reddi oldu şu an toparlanıyor gibi bu ay iyi kilo alırsa ( 5 ay 1 haftalık) gece her kalktığında emzirmeyeceğim yavaş yavaş öğrensin kalkmamayı diye