Merhaba hanımlar, oğlum 3 yaşında ve artık tuvalet eğitimine başlayıp bir an önce bitirmek istiyorum.
Doğduğundan beri hiçbir durum beni tuvalet eğitimi kadar strese koymadı.
Hiçbir tecrübem bilgim/araştırmam yok.
Tamamen oğluma yönelik başlayacağım,oğlumun sinyalleri sadece kakası geldiğinde çömelip yapması ve bizi asla yanında istememesi.
Sözlü olarak bununla ilgili iletişime geçtiğimde asla tuvalette yapmayı kabul etmiyor.
Kakanın ve klozetin ne olduğunu biliyor ama çiş konusunda pek bilinçli değil, zaten çok su içen bir çocuk sabaha bezi 50 kilo uyanıyoruz :))
Şimdi deneyimli olup, tuvalet eğitim sürecini kolaylıkla atlatmış anneler bana yardımcı olursa çok sevinirim, nasıl başladınız, nasıl devam etti nasıl sona erdi?
Oğlum klozetten korkuyor ama zaten ürkek bir çocuk alaturkadan da korkacak muhtemelen.
Lazımlık şart mı? Lazımlık dışında ne alınmalı, ne olmazsa olmaz?
Ay hadi bana bir cesarette başlayayım şu işe ya 💃🏻