Prensesannesi61 Evim sabaha karsi 19 lara düşüyor iyi bir tulum onerirmisiniz bebegim ustunu kesinlikle örttmüyor
Findukezmesi Prensesannesi61 defactodan aldım . 400 lira hem 2.5 tog hemde 1.6 tog. Beğendim güzel sadece biraz büyük almak lazım.
OnderArasinAnnesi Prensesannesi61 canım elinin uyku tutumları diye Bi sayfa var instagram da aşırı rahat ve fecwn sene aldım bu sene kışın da giyecegiz küçülmedi hala muhakkak bak giyilebilir battaniye olarak geciyor
el1zanbebek Bende arıyorum ama piyasadaki modeller çok pahalı geldi bana kupon falan gelirse o şekilde almayı düşünüyorum lc Waikiki den
Findukezmesi Prensesannesi61 normalde tog değerlerinde 1.5 tog falan diyorlar ama. 19 derece de ben silikon yorgan kullanıyorum bebeğime nasıl pike örteyim. O mantıkla ilerleyip 2.5 tog aldım. Silikon yorganım gibi geldi memnum kaldım. https://www.defacto.com.tr/erkek-bebek-25-tog-elyaf-safari-baskili-penye-tulum-2853622