Bebeğim 5 aylık. Ek gıdada tadımlara yarın itibariyle başlıyoruz . Bi yandan çalışıyorum. İşe gittiğinizde bebeğinizi nasıl besliyorsunuz ? Ne kadar sağım yapıp kaç cc çıkıyor ? Ve bebeğiniz kaçar saat aralıklarla besleniyor ? Beni aydınlatır mısınız