Semadeveci evet benim çocuğuma 8. Ayına girdiğimizde acile gittik ve birden entübe oldu ve yoğun bakıma kaldırıldık herşey 30 dakika içinde oldu . Bende sordum biz mi ihmalkâr olduk , fakat kalp sinsi bir ilerleme yapmış şuan 19. Günümüzdeyiz yoğun bakımda . Kalp yetmezliği , kalp ritim bozukluğu tanısı kondu . Üstüne düşün ve çok iyi araştırıp doğru doktorlar alanında iyi olan kardiyologlar bulun .