Merhaba kızlar ben 30 gün önce 3 bebeğimi kucağıma aldım çok şükür ama vajinamda sanki alt kısmında afedersiniz deliği kapatan top gibi birşey var bu normal mi anlmadım bu gğn fark etim içerden olan birşey sivilceye falan benzemiyor ağrı falan yapmıyor randevu alıp doktora gideceğim ama çok kafama takıldı interneten biraz gezindim rahim şişmesi gibi birşey gördüm ona benziyordu neyin nesi anlam veremedim bilgisi olan var mı yoksa normal bir durum mu acaba