12 aylık bebeğim var emmeyi de çok seviyor . Aslında ben iki yaşına kadar çalışmayacaktım ama maalesef düşündüğüm gibi olmadı .Öğretmenim derslerimi üç güne topladılar sadece üç gün çalışacağım. Çocuğu nasıl bırakacağım çok ağlar mı ben yokken bunları düşünmekten çok gerildim. Bu aylarda bebeğini bırakan var mı