umosko Kızlar 25 gün oldu dogum yapalı sezeryan yaptım karnımın cogu gitti gibi ama sarkıklık kaldı ve dogum çizgisi hala çok yoğun şekilde kahverengilik gitmedi ne kadar sürede gider bilen varmı ?