bugün sağlık ocağına gittik kızlar 3 ay 22 günlük bebeğim kılo boy iyi dedi bıngıldıga baktı 3 mü ne dedi pek anlayamadım biraz büyük geniş dedi bende sorunca tekrar tekrar olması gerektiği gibi dedi tekrar sordum yok yok bı sokıntı yok olması gerektiği gibi dedi tekrar eee o zaman en başta niye büyük diyosun da kafamda soru işareti bırakıyorsun ben anlamadım bu işi çok ta sinirlendim