Kızlar ikizlerimin saçlarını doğduktan 1 hafta sonra kestirdik zaten çok komikti, ön kısımları yoktu yanlarında saç vardı tüpçü Fikret gibiydiler😄 ama çok geç uzuyor sanki şuan 4 aylığız, normalde benim de eşimin de saçları kalın ve sık ama bebeklerimin sanki bize çekmemiş gibi.. ne zaman uzar ve sıklaşır sizce bu saçlar? 🫢