ugurcanz
Hayatım ben ego tatmini için yazmadım bu yorumu, ya da ben mükemmel anne olduğum için vs değil. Ben böyle bir şeye inanmadığım ya da inanmak istemediğim için öyle bir şey yazdım. Herkesin anneliği kendine onu yargılamak benim haddim asla değil. Yanlış anlamışsın sanırım söylemimi, değişik ve hoş olmayan bir üslupla cevap vermişsin, ama ben sana bir şey söyleyemiyorum, üslup kişinin kimliğidir. Sizinki de ortada. Sevgiler :*