civcivannesi_ Bugün her zaman aldığım yerden yine oğluma bez almaya gittim fakat bez farklı beyaz incecik bir şey çıktı yorumlarda cok fazla pişik yaptığı söyleniyor. Bez değişti mi benim aldığım yan sanayi mi çözemedim başına gelen varmı
Hediyealp civcivannesi_ az önce post açtım oradan bakın kimse memnun değil biz yeni çıkan seriden aldık mecburen almaz olaydım
Pinkgold civcivannesi_ yeni olanlar inçe olmuş bugün eskisinden buldum çok şükür kalın olandan bizde pişik yapmadı doğduğundan beri onu kullanıyorum
Minaa66 civcivannesi_ bizde yeni numaraya gecip aldik cok kotu pisik oldu kizim hemde popo arkasindan normalde ozel bolgesi piserdi
Asafsbn civcivannesi_ bende bugün açtım.paketi daha 2 tane takmama rağmen çok kötü oldu oğlum ne yapacağım hiç bilmiyorum
civcivannesi_ Bizimde kullandığımız 2. Bez. Oğlumun poposu kızarmaya başladı bile. Üstüne 1 işemede bile acayip koku yayıyor rezalet bir şey