Kızlar apartmanmzn asansörü sürekli bozuluyor şöyleki asansörün elektriğini kesip tekrar açıyorlar açıldı diyip kullanmaya devam ediyor kaç defa icinde kaldık ayrıca kırmızı etiketi var tamir edilmeden asla binilmemeli diye bebeğimle 6 katı zor çıkıyorum bazen mecbur kullanıyoruz yöneticimiz yok 1 2. Katlar biz yürüyerek çıkıyoruz diye yaptırmaya yanasmiyorlar biz kiraciyz elimizden bişey gelmiyor nereye şikayet edebiliriz ne yapabiliriz birinin canına mal olacak diye çok korkuyorum