Azraada58 kızlar merhaba kızım dün 18 ay aşısı oldu koldan yaptı hemşire bugün aşırı kaşımıyor kızarık şiş ve ateş gibi bide alt tarafına dogruda inmiş normal mi bu ilk defa başıma geldi bi yardımcı olurmusunuz şimdiden teşekkürler..
Luthientr Bence yarın götürün aile hekiminize. Şimdi soğuk uygulamak kaşıntıyı azaltabilir. Aşı yerinde böyle reaksiyon görülebilecek yan etkilerinden ama bebek rahatsız olmasın diye belki bir krem verirler hem de muayene ederler.
tomvejerry Azraada58 Benim oğlumun da dört aylık aşı yeri kızardı sertleşti burda sormuştum normal demişti anneler yavaş yavaş geçti
Azraada58 tomvejerry kızarması sert olması evet normal ama bizimki aşırı kaşıntı ve aşı yerinin asagısıda kızardı ve aşırı ateşli canm