Guler123_ öncelikle inşaallah sağlıcakla kucağına alırsın canım. Sonrasına gelince bakım açısından pekte değişen bişey olmuyo açıkçası benimde 1 kızım 1 oğlum var kızım 4 buçuk yaşında oğlum 2 yaşında, pudra konusuna gelince ben 2 çocuğumda da pudra kullanmadım kullanılmasını da tavsiye etmiyorum, sünnet konusuna gelince dönmeye başlamadan sünnet ettirin bence rahat edersiniz ne kadar erken o kadar iyi ben eşimi ikna edip sünnet ettiremedim oğlumu aklı başına gelince sünnet olsun neyin ne olduğunu bilsin dedi ettirmedi ki Kastamonu’da devlet Hastanesi’nde 6 yaş öncesi sünnet etmiyorlar doktorlar 6 yaş sınırı var bizim burda özelde yapıyorlar ama o da biraz pahalı geldi bize durumumuz da pek müsait olmadığı için yaptıramadık 6 yaşına kadar bekliycez artık