Meri-Mel 123456e Emzik sadece uykuda veriyorum gece ya da gündüz ilk 5 ay çok çektik biberon verdiğim an memeyi bırakıyordu kaşıkla verdim mamayı ama emzik hep hayatımızda idi öyle sorun yaşamadım