Berko
Yani şöyle benim anlatmamla pek olucak bişey değil bebeğinizin karakterine göre uyku ortamına ve sizin sabrınızla alakalı bebeğinizin uyku saatlerini ayarlamanız gerek normalde 3 uyku yapması gerekirken bebeğimin aslında 2 uyku uyumak istediğini eğitime başlamadan attığı formlardan anlatıp ona göre bir yol izledik ve herşey çok daha kolay oldu sormak istediğiniz bişey olursa yönlendirmek değil ama kendi bebeğimden tecrübe ettiklerimi tabiki paylaşabilirim bende önce kendim yaparım falan diyordum ama gerçekten İrem hanımla çok daha kolay oldu bide bazen insan tek başındayken pes etmek istiyor ama irem Hanım işte sürekli mesaj atıyor sakinleştiriyor herşeyin yolunda olduğunu doğru ilerlediğimizi veya eğer bir sorun varsa bunu fark edip ona göre yönlendiriyor biraz kapsamlı bir iş ama dediğim gibi sormak istediğiniz bişey varsa tecrübelerimi paylaşabilirim ☺️🥰