bal_cocuk maşallah bırakmayın hemen zaten benimde 15 aylık hala emiyor , 4 ay atağında meme reddi yaşadık kilo almamış mama verelim dedi eşim o kadar kavga ettim ki bi kutu mamayı çöpe döktüm ayakta sallayarak gezdirerek alıştırdım çok şükür tekrar emdi o dönem biraz verdik mama babasının zoruyla sütüm yokmuş gibi davrandılar ailece cinnet geçiriyordum atlattık şükür ama unutmuyor insan bunları , sütümüz olmasa kesilse vs tabiki mama da verilir öyle de böyle de büyüyecek çocuk ama varken bıraktırmak ne