Oglumveben Bugun asi olduk oglumun atesi 38.2 ates düşürücü verdim yarim saat önce yine ölçtüm ayni. Ates kac olursa tehlikeli olur, ne yapmaliyim acile götüreyim mi?
Eagil Dr bana uzerini soy atesini dusuk tutmaya calis demisti en azindan asidan oldugu belli bizim en kokrtugunuz sey sebebi bilinmeyen ates demisti ztn bebekler 38.3 ye kadar savunabiliyorlarmis suan bi reaksiyon gosteriyo vucut cok artarsa gidersiniz ama simdilik bence takipte kalip serin tutun
Mhlkoyku Arsenakres bizde bugün 4.ay aşımızı olduk. Şu saate kadar bi sıkıntı olmadı ama gece kaç saatte bi ölçsem ki ateşini🤔🤔
Mefem İlk aşılarında ateşi çıkmamıştı 4.ay aşısı oğlumda da ateş yaptı sağlık ocağı hemşiremiz 38.5 olursa ateş düşürücü verirsin demişti. Tek zıbınla bırakmıştım ve ateşini saat başı kontrol etmiştim. Geçmiş olsun ☺
Mhlkoyku ggzmkrcc 12 de yatırdım. Saat 7 oldu hala uyanmadı allahıma şükür. İnşallah sizde hemencicik düzelirsiniz.🙏
Pelrenc Sıkıntı yapmayın; 38,5 a kadar ateş tehlikeli kabul edilmiyor. Benim bebeğimin de çıkmıştı 2. Ay aşılarda. Calpol verdim üstünü soydum ve ıslak bez koydum; 2-3 saatte baya düştü ateşi ama yine de 37,5 tu. Ertesi gün de 37 lerde seyretti sonra kalmadı.telaş yapmayın 38,5a kadar sıkıntı yok ama saat başı kontrol edin tabi
Mhlkoyku Elamm Zuayve kesinlikle vermeyin. Çocuğunuz o aşıyla savaşmalı. Şurup verirseniz aşının bi anlamı kalmaz boşu boşuna bebeğinizin canı yanmış olur sadece
bynduru Zuayve eskiden boyle bir uygulama varmis ama yanlis oldugu anlasilmis.bizim doktorumuz anlatti.kendini gelisgirmehenlerin ueni bilgilerden haberi yok.hala evde ver gel diyorlar dedi