Celik02 Kızlar 6 aylık olmak üzereyiz yumurta hariç tadımlar bitti.Yumurtayı da nasıl vereceğimi bilemedim.Bundan sonra öğünleri nasıl çeşitlendirebilirim? Tarhana çorbası falan vermeye başlasam erken olmaz değil mi ?