Rez Woman35 bende şubatta doğum yapacam, ama hiç kasmıyorum artık eski aşırı dondurucu soğuklar yok kar yok, bebeğe önlem aldıktan sonra Allah’ın izni ile bişi olmaz diyorum
Baklavanida Woman35 2 ay çıkmadıkk sonra kârda yağmurda iyiceee sardım sarmaladım hergün bebek arabasına attım yürüyüşe çıktık
Woman35 Baklavanida ilk aylardan korkuyorum bende ama yeterli giydirmek onemliymis bisey olmaz inşallah 🥰🙏
naynini Woman35 biz hiç çıkmadık. Sadece doktora gidip geldik… sagliksal açıdan riskli durumdaydik… ne zamanki doktor, oğlunuz iyilesiyor dedi, biz hoydur hoydur gezmeye başladık ve yaz ortasinda çocuğu hasta ettik 🤦🏻♀️
Woman35 Wanderlust evet soguk hava kosullarina da alistirmak lazim ama yine de endiseleniyorum mesela kasim aralik aylarinda ya da 16-17 veya daha dusuk derecede nasil giydirmeliyim ? Siz tam olarak nasil giydirdiniz ? Bi de ben pek bebek arabasiyla cikmayi dusunmuyorum slinge koyar cikarim diyorum ama bilemedim bebek arabasi biraz daha engelliyor ruzgari aslinda ama onu da indir bindir yapicam
Wanderlust Woman35 hic kat kat giydirmedim sifir kollu body ustune penye kisin da body ustune sardonlu esofman. Uzun kollu body veya yarim kollu body almadim. Kasim gibi kalin hirka cikarken kisin da mont giydirdim basina kasimda penye bere kisin orgy bere/atki. Ben bebek arabasinda rahat ediyorum belde ve boynumda sknti var uzun sure kucakta tasiyamiyorum disarida o yuzden bebek arabasi kullandim hep.
naynini Woman35 yaz bebeği daha zor diyorlar bilemiyorum😊 kış da zor yahu. İnsanlara gelmeyin evime dediğim halde geldiler 😄 hadsizler! Yaza tam gezecek kıvamda olacak ve çok zevkli geçecek zamanınız 🥰
Bugleminannesi28 Woman35 Kasım’da doğum yaptım bir yere gotureceksem sırtıma anne bebek çantası kızımı güzelce battaniyeye sarıp götürüyordu heryer yakın olduğu için bir 4 aylık olunca kar yağmur olmayınca bebek arabasiyla çıkarmaya başlamıştım
Sedefff12 Woman35 ne kadar evham yaparsan okadar sıkıntı canım sen tedbirini alıp iyice giydirirsin üstünü de kapatirsin bebek arabasının battaniye vs bizey olmaz. Benim bir adkadasim çocuğu 5 aya gelene kadar çıkarmadı soğuk diye daha sonra evin içinde nasıl olduysa bebeği grip oldu. Biz eşimle hep çıkıyorduk ona rağmen birşey olmamıştı. Yani sakindikca oluyor hersey
Lolik Woman35 güzel giydirip slingle çıkarsanız hiç bir şey olmaz sling iyice sarıp sarmalıyor size yapışık olduğu için kendi nefesiyle bile ısınıyor .ben giydirip slinge koyup kendi atkımıda bebeğimi rüzgardan koruycak şekilde sarardım yüzü soğumazdı bile yaaani giyinin çıkın hiç bir şey olmaz🥳
Woman35 _The_ANA_ onlara bakicam simdi evde durup kendimi iyice bunaltmak istemiyorum o yuzden simdiden dusunmeye basladim😅
_The_ANA_ Woman35 Yok yok hiç bunaltma bir de bebeğin hava alması onun sağlığı ve bağışıklığı için çok önemli. Bir şey olmasın üşür vs diye kışın bebesini evden çıkarmayan arkadaşlarım var inan bebeleri azıcık rüzgar değse hasta oluyorlar Ben hep çıkarttım yağmurda da yürüdük karda da yürüdük Öyle hastalanan bir bebem olmadı çok şükür Çocuğun arabasının üzerine battaniye attığımı bile bilmem Sadece şu şeffaf yağmurluklar var ya Onun pencerelisini kullandım hep
Woman35 Dolores bende oyleydim fazla cikmamistim disariya geziyim toziyim yoktu insan daha da bunaliyor
Woman35 uynakbalina ustunu nasil giydirecegimi ayarlayamazsam ya usurse diye de endiseleniyorum 😅 tulum alinca onu da sorarim olmadi buraya 😅
Girlpower Woman35 burda bebeğim 20 günlük falandı bu kadar pamuklara sarmaya gerek olmadığını düşünüyorum 😁
naynini Woman35 amaaa çocukla zaman da aşırı hızlı geçiyor, bir bakmışsın yaz gelmiş 🥰 biliyorsunuz deneyimlisiniz💪🏻