ruveydaensar Su34_56 çok geç bağladım ya. Herkes diyordu bağla. Kıyamıyordum gözüne girene kadar da kıyamadım 😅
masallllll Saçları me zamam uzuyor peki post açıcaktım ben daha 4 buçuk aylık kızım var ama bilemiyorum her gören saçı yok dior
tosbiksmoms Su34_56 oğlumun saclarini daha yeni doğduğunda çok rahat arkadan toplar bağlardım şimdi bir kızım var 5 ay 11 günlük sacları çok az😀
tosbiksmoms Su34_56 oğlumu 1 yasa kadar bağladım 6 aylıkken kestirmistik saclarini ama üstü uzayınca üstünden bağlıyordum. Şansıma kızımın saçı çok döküldü ve yavaş uzuyor.
Ceylan-Ceylin Su34_56 ama canını acıtmayacak şekilde çok tatlı oluyor 2 tane bağlıyorum uyurken açıyorum acıtmasın canını diye 🥰