Ya doğduğundan beri kesintisiz yani 3 saat bile uyumuyor . Sürekli uyanıyor . Yaz bebeği olduğu için kundak yapamadım . Sese alıştırmaya çalıştım ama yinede en ufak seste uyanıyor . Uyanınca uyumakta zorlanıyor . Fikri olan var mı ne yapabilirim Allah aşkına