mr-ege Cuma günü rota aşımızı yaptırdık. Doktorumuz yarın(çarşamba) menenjit için çağırdı. Bunlar canlı aşıysa üst üste olması bebeğime zarar verir mi? Yarın doktora soracağım aslında ama, hani aynı şekilde yaptıran oldu mu acaba🙏🏻(şu an 3 aylığız)
egesmommm mr-ege bizde 3. Ayda ikisini yaptırdık bexsero biraz ağır ama bizde sadece 38 ateş yaptıri başka sıkıntı olması rota hiçbir yan etki göstermedi 4 gün arayla yaptırdık
ipegimsi Olur neden olmasın biz aynı gün yaptırmıstık ikisi farklı şeyler etkileşim olması muhtemel değil
mr-ege ipegimsi menenjit canlı aşı değilmiş ikisi farklı yerden de uygulandığı için(biri ağız biri bacak) sorun olmuyormuş, doktorum bugün öyle dedi.. size de teşekkürler :)
mr-ege egesmommm aynıyız :) biz de menenjiti bugün olduk, ateş yükselmedi şükür ama çok huysuz ağlıyor acaba kaç gün böyle gider 🙁
egesmommm mr-ege bizde huysuzluk bu aşılarda olmadı ama 4. Ay aşılarında 3 gün canımıza okudu huysuzlukla diyebilirim 😂 ama her bebek farklı tabi 😂