Ballibademin_21 oğlum 11 aylık,kuzenleri ya da oyun arkadaşlarindan birisi elinden oyuncak alsa kıyamet kopuyor.Sağlık ocağında ki oyun gününde kız oyuncağı vermiyor diye kafasına vurdu 🤦🏻♀️ neyse ki karşı tarafta aynıydı da fazla zor olmadı.Dedim anası şimdi bize neler der.Evde mesela tehlikeli olan kısımları kapatınca kendini yerlere atıyor avaz avaz.Tv yasağı var,o salona gelince kapatıyorum ona da ağlıyor.Bende anlamadım ki,daha minnacık oysa ne anliyorsa.Oysa uysal ve sakin bir bebektir.Bu huylarını genel olarak bize yapıyor.