Kızlar merhaba bebeğim tam iki aylık tam beş kilo çıktı. 3460 gr doğdu. Yani ayda 700-750 gr kadar filan almış sağlık ocağındaki ebe az dedi. Mamaya başlatacak galiba. Mamaya başlarsa memeyi tamamen reddetmesinden korkuyorum zaten şu an da zorla emziriyorum 5-10 dk dan sonra öğürmeye başlıyor son sütü almadığı için de kilo almıyor ne yapmalıyım aranızda böyle durumu olan var mı ?