Ruveydaa Kızlar selam 8 aylık bı oğlum var. Yemek yerken nam nam diyor sürekli. 🙄😁 Bizden mi duydu acaba diyorum yoksa bebeklerde rutin olan bı şey mi 😁 Çok komik görünüyor söylerken 😋
Ruveydaa bal_cocuk Ay evet yaa 🤣Bı de namm namm diye uzatıyor 😁 Bende demedim hiç Nerden öğrendi ki diyorum kendi kendime 🤣
bal_cocuk Ruveydaa ben beğendin mi diyorum o anlarda elimle beğenmiş gibi işaret yapıyorum o da elimi sallıyor .😂