Arkadaşlar merhaba bebeğim Ekim ayı başında 2 aylık oluyor ve kışlık kıyafet alışverişi yapacağım 62 cm kıyafet alırsam (yani beden 3 ay diye geçiyor) onu kaç ay kullanabilir? 68 cm (6 ay) mi almalıyım? Ve eğer 68 cm alırsam çok büyük mü olur 2 aylık bebeğe?