Buseipek1801 Kızlar 25 eylülde 2. Ayına giricek bebeğim ellerinden kaldırdığımız zaman kafasını dengeleyemiyor doktor hergün kaldır 10 kere dedi ama yapamıyor ufacık kaldırıp hemen indiriyor kafası büyük olduğu için dedi bu durumu yaşayan var mı
bal_cocuk Buseipek1801 benim bebeğimde 3. Ayında tam kafayı tutmaya başladı kafası büyüktü anne karnında bile 2 hafta öndem gidiyor derdi hep doktor. Merak etmeyin zamanı geldikce her şeyi öyle güzel yapıyorlar ki 😇
Derya0655 Buseipek1801 3.ayında yapmaya başladı oğlum. Daha erken sadece alıştırma yaptığınızı düşünün