sfnr0 Kızlar normalde Molfix 1 nunara kullanıyorduk internette kullandığım modelin 2 numarasını bulamayınca sleepy 2 numara aldım ama sanki daha küçük gibi. Sizcede öyle mi
miranhazal sfnr0 küçük deniyor ama bence aynı ikisini de kullandım kolfix kalın bir bez ondan büyük duruyor olabilir Sleepy de küçük değil
Misra_14 Geçenlerde oğlum sünnet olduğunda büyük numara bez alalım dedik molfix bulamayınca sleepy 4 numara aldık molfix 3 numara ile aynı boyda çıktı kalıbı küçük sleepynin hemde 2 numarayı da fazla kullanmıyorlar çok fazla stok yapmayın bence