honeyson valla termostadı içeri aldır.eğer sıcaklık ayarını kombiden yapıyorsan malesef öyle oluyor.ben geçen sene soğuk zamanlarda her ay 350den aşağı ödemedim.bu sene koş gelmeden termostad taktırdım evin içine 90tl geldi bu ay çok fark ediyormuş onu anladım.bu arada 19 derecenin üstünde yakmadım şimdiye kadar 19.5 gündüzleri 19 geceleri evin içi hamam gibi oluyor 🙂bide Petek temizliğini yaptırdım oh mis.