Bcekin biz çok mama değiştik, ilk hipple başladık kabızlık yaptı. Aptamil comformil kullandık gaza kabızlığa iyi geldi ama onla doymuyordu ayına göre çok fazla içiyordu, normal aptamil kullandık o da karın ağrısı gaz yaptı, similac kullandık içeriği temiz diye bu mamayı uzun süre kullandık gaza ve kabızlığa iyi geldi sonra büyüdükce tad alma duyusu geliştikçe bunu beğenmedi içmedi sonra evolviaya geçtik bununda içeriği temiz ama bunuda içmedi çünkü bunlar şekersiz tatlı değil, mecbur geri normal aptamile geçtik bunu içti içeli belirli şekilde kilosu arttı birde doyurucu yani. İçmiyorsa uyurken içirin yada biberon ucu değiştirin bizimki mesela damaklı uçda içiyor yuvarlak ucu sevmiyor, ve uç çok gitmesin onada dikkat edin illaki içmemesinde bi sebep vardır ben acaba uçtan mı acaba biberondan mı diye diye kaç değişim yaptım mesela mamadan olacağı aklıma gelmedi sonra mama değişince içmeye başladı tabi yine uyurken içiriyorum uyanıkken pek içmiyor