Linahilal Anneler 3 ay önce sezeryan doğum yaptım bugün test yaptım adet olamadığım için korunuyoruz bu arada bir baktım çift çizgi çıktı başına gelen varmı ne yapmam gerekir
Iki_pasa_annesi Linahilal bende korkuyordum ay oldu doğum yapalı dün ve bugün damla damla kan geliyo başka yok olurum inşallah
Seda23Yusuf Linahilal acile gidip kan verin sağlık ocağında hemen çıkmıyor diğer gün cikiyo ins test yanlıştır bebeğiniz çok.kucuk
Ozgegemen1506 Linahilal benimde 2 çıktı üç ay önce sezeryan yaptım halen adet görmedim test yaptım 3tane üçünde de silik ikinci çizgi çikti geçtiğimiz perşembe ve bugün kan verdim sonuç 2 çıkıyor anlam veremedim bende